یــادِ تــو ...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man




 

 
دارم از تــو حــرف مـــی زنــم ...

امــــا روحــت هـــم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد ...

ایــــرادی نــــدارد یــادِ تــو ...

به نوشتــــه هــایم رنــگـــــ مــــی دهــد ...

شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــنِ پریشــــانش …

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت23:49---28 فروردين 1394
قشنگ بود و تاثیر گذار

مبین
ساعت18:13---7 شهريور 1393
شما پاییز رو رو دوست دارید .

سارا
ساعت23:38---30 شهريور 1392
عاغا ببا این همه نظر دادن یهنی فقط نظر من کم بود ولی خداییش این مطلبتو دوست داشتمها

شیدامهرزاد
ساعت16:08---28 مرداد 1392
eloyعزیزم لینک کردم.خیلی ممنون ازلطفت عزیز.

شیدامهرزاد
ساعت11:43---28 مرداد 1392
سلام.وبلاگ خوبی داریدالبته باتصاویری بسیارزیبا.ممنون میشم ازوبلاگ نوپای من بازدیدکنید.قدم رنجه شمابرای بازدیدباعث خوشحالیه منه.شادباشید.یاعلی.

BeAtris
ساعت11:56---26 مرداد 1392
سلام الوی جان
در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .


شادی
ساعت17:52---7 مرداد 1392
سلام الوی جان.
شادی هستم رییس کل دایره ی جنایی ورسیدگی به جرایم رایانه ای.
میخواستم بگم بدوفروم از نو راه اندازی شد.
خیلی دوست دارم تو هم به جمع ما برگردی.
خوش حال میشیم.


نسرین
ساعت18:03---6 مرداد 1392
سلام خوبی اپم منتظرننرتم وبت عالی

sima
ساعت23:50---29 تير 1392
nice

ياسمين
ساعت14:53---26 تير 1392
سلام الوي جان وبلاگ عالي دارید

آنجل
ساعت8:28---26 تير 1392
دِلْ تنگے اَم را با فاصلــہ مے نویسَمْـــ ...

تا شایدْ فاصلــہ اے بین دِلَمْـــ و تنگے بیُفـــتدْ ...
چــہ خیالــــِ خامے ... !
اینْ مَدار فاصلــہ مُـــوَربْ اَستْ ...
چندے کــہ بگذردْ ...
دوباره مے شَودْ : " تَــــــنْـــــــــگ ِ دِلْ....


محدثه
ساعت23:09---20 تير 1392
گاهی وقتا دلتنگی شدید ترین درد زندگیه .منم همیشه حسش کردم ولی هیچوقت به خودم اجازه ندادم پیشم برگرده و از دستش دادم اخر.

وبت قشنگه به منم سربزن خوشحال میشم


ye banDe
ساعت0:31---19 تير 1392
slm

khste nabashi

vebet khobe

b manam e sari bezani bad nmishe


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: